net2day
اهلا بك زائرنا الكريم اضغط التسجيل لتصبح عضوا معنا

وان لم ترد اضغط اخفاء وواصل زيارتك وابحث عن ما تريد

وان كنت عضوا لدينا فاضغط دخول



 
الرئيسيةاليوميةس .و .جبحـثالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 طبال وزمار ومغنى فى نفس الوقت

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
Monster
مشرف
مشرف
avatar

عدد المساهمات : 304
تاريخ التسجيل : 16/03/2010
العمر : 30

مُساهمةموضوع: طبال وزمار ومغنى فى نفس الوقت   الثلاثاء مارس 30, 2010 12:28 pm

فن مصرى اصيل

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Abo Saber
مشرف عام
مشرف عام
avatar

عدد المساهمات : 293
تاريخ التسجيل : 14/03/2010
العمر : 28

مُساهمةموضوع: رد: طبال وزمار ومغنى فى نفس الوقت   الثلاثاء مارس 30, 2010 7:39 pm

ههههههههههههههه الراجل قاعد بيلف حشيش وقال على راي المثل
حشيش حاجة تيجى كدا اهدا حبيبى كدا وارجع زي زمان
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Steven Gerrard
عضو حديد
عضو حديد
avatar

عدد المساهمات : 397
تاريخ التسجيل : 18/03/2010
العمر : 26

مُساهمةموضوع: رد: طبال وزمار ومغنى فى نفس الوقت   السبت أبريل 17, 2010 4:50 pm

صباح الدماغ العاليه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
طبال وزمار ومغنى فى نفس الوقت
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
net2day :: الـتـسـلـية والـترفـيـه :: عجائب وغرائب-
انتقل الى: